Onze ledenconsulenten kunt u altijd bellen. Ook met een vraag over de inzet van zorg. Voor uzelf of een naaste. En hebben onze ledenconsulenten niet direct een antwoord op uw vraag, dan zoeken zij het voor u uit en bellen u zo snel mogelijk terug. U krijgt dus altijd een passend en persoonlijk antwoord op uw vraag.
Vitaal leven
Naast vragen over over de inzet van zorg voor uzelf of een naaste, kunnen de ledenconsulenten u ook informeren over gezondheid, vitaliteit, prettig en veilig wonen en (financiele) regelzaken.
Contact
De ledenconsulenten zijn bereikbaar via de chat. Deze verschijnt rechtsonderin op deze website. Ook zijn zij telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 088 - 0900 400 (maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur). Een e-mail sturen kan ook naar ledenservice@vierstroom.nl.
Doorvragen in plaats van doorverbinden. Dat is hoe onze ledenconsulenten werken. Heeft u hulpmiddelen nodig? Dan leggen we uit hoe u die kunt verkrijgen, welke stappen daarvoor nodig zijn en hoe het zit met een eventuele eigen bijdrage. Zoekt u tijdelijke hulp, bijvoorbeeld na een ongeval, dan kijkt de ledenconsulent samen met u, welke ondersteuning u nodig heeft.
Dus voor elke (zorg)vraag, groot of klein kunnen leden van Vierstroom bellen met onze ledenconsulenten. Wellicht heb je ze al eens gesproken. Of ben je nog geen lid en benieuwd wie de gezichten zijn achter Vierstroom Ledenservice. Tijd voor een kennismaking!