Bent u op het afgesproken tijdstip verhinderd of wilt u een zorgmoment afzeggen of verzetten? Geeft u dit dan zo snel mogelijk door aan een medewerker van het wijkteam, zodat de planning kan worden aangepast. Dit kan mondeling of telefonisch.
Het rooster kunnen wij 24 uur voor de afspraak nog aanpassen. Meldt u zich daarna af, dan zijn wij helaas genoodzaakt om kosten in rekening te brengen. Dit gebeurt ook als u niet aanwezig bent op het afgesproken tijdstip.
Dit kunt u doorgeven aan de medewerkers die bij u langs komen, of via mail of telefoon aan het betreffende team:
Team Zoetermeer, team.zoetermeer@vierstroomverpleegthuis.nl, 088 - 426 2176
Team Rijn&Gouwe, team.rijnengouwe@vierstroomverpleegthuis.nl, 088 - 426 2169
Team Gouda, team.gouda@vierstroomverpleegthuis.nl, 088 - 426 2179
Team Krimpenerwaard, team.krimpenerwaard@vierstroomverpleegthuis.nl, 088 - 426 2175
Team Woerden, team.woerden@vierstroomverpleegthuis.nl, 088 - 426 2174
Team Oss , team.oss@vierstroomverpleegthuis.nl, 088 - 426 2170
Team Haaglanden, team.haaglanden@vierstroomverpleegthuis.nl, 088 - 426 2177
Voor het afzeggen of verzetten van de afspraak met de huishoudelijke hulp neemt u contact op met Hulp Thuis. Dat kan via telefoonnummer 088 – 400 3200.
Betreft het een andere afspraak die u wilt verzetten? Neem dan contact op met de ledenconsulenten van Vierstroom.
Chat: deze verschijnt rechtsonderin op deze website.
Telefoon: 088 - 0900 400 (maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur)
E-mail: ledenservice@vierstroom.nl